......momen indah......

jumaat.... 25/3/11....
dr kul 11 pagi sampai kul 10 mlm....
spend time nga mr jet'aime....
apy.... hehe....
ase cm princess pun ade...
dia ikut je pe yg aku nk..
cm jht lak... haha..
tp....
aku nmpk dia sweet sngat...
something yg dia x tnjuk kat org....

first kitaorg g mkn...
dia bedal tom yam ag...
ble la dia nk plih yg len... hehe... abg..abg.....
aku lak plh nasi ayam... kebulur nye sal...
then tmn dia g sembahyang jumaat...
kuar ari jumaat pun.... jngan tinggal perkara yang wajib 2....
haha...

then kitaorg trus ke sp...
cm x de keje..
tp at least mkn lama la masa tuk kitaorg spend time....
around asar...
kitaorg blik alor star..
dia wt 2 jus nk tmn aku cari buku...
walaupun buku yg dicari 2 x jumpa...
aku ttp apy coz ade gak ruang tuk aku n dia bersama...
really miss it...

sblom balik... kitaorg singgah sembahyang  kat masjid zahir..
pas 2 smpat ag g posing kat depan 2....
cm x de keje...
tp comel lak.. haha...

sweet moment for me..
love u so much abg...

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....