Posts

Showing posts from May, 2011

...i'm home....

semalm aku tolak dr jitra... smpai umah lwt gak la.. de la beberapa bnda yg mnjd halangan... hua.. hua... hua... anyway i'm happy to be home...
hope it's going to be a great holiday for me.... buat i still missing u a lot...  abang!!!!!!!!!!!!!!!!!

...saya sayang awak...

Image
baru nak masuk seminggu awak tinggal saya.... tp nape ase cm da lame ek... tiap kali nak makan mesti engat kat awak... emm,,,, tu la.. dulu selalu makan nga awak... smpaikan nak makan sorang skunk ni da x de selera,.. x makan satu hari penuh pun da x rasa ape... nape la saya sayang sngat kat awk....
macam2 cite saya dngar sal awak... saya x tau mana nak caye... awak, lelaki yang memiliki hati saya... atau... mereka, teman2 saya.... tapi saya tak tau nape... saya tetap pilih untuk percaya awak... saya sayang awak sesangat ke...
emm.... hati..... memang susah untuk difahami.... memang sukar untuk dimengerti oleh orang lain.... tapi saya harap... hati saya betul dalam menilai hubungan kita... semoga sayang saya pada awak... kekal sehingga akhir hayat... dan moga awak juga sama seperti saya...