...saya sayang awak...

baru nak masuk seminggu awak tinggal saya....
tp nape ase cm da lame ek...
tiap kali nak makan mesti engat kat awak...
emm,,,,
tu la..
dulu selalu makan nga awak...
smpaikan nak makan sorang skunk ni da x de selera,..
x makan satu hari penuh pun da x rasa ape...
nape la saya sayang sngat kat awk....

macam2 cite saya dngar sal awak...
saya x tau mana nak caye...
awak, lelaki yang memiliki hati saya...
atau...
mereka, teman2 saya....
tapi saya tak tau nape...
saya tetap pilih untuk percaya awak...
saya sayang awak sesangat ke...

emm....
hati..... memang susah untuk difahami....
memang sukar untuk dimengerti oleh orang lain....
tapi saya harap...
hati saya betul dalam menilai hubungan kita...
semoga sayang saya pada awak...
kekal sehingga akhir hayat...
dan moga awak juga sama seperti saya...
saya sayang awak

Comments

  1. jangan la buta sebab cinta.cube pk rasional sket.pokok xkan bergoyang kalo xdak angin..saya rase kwn2 awak x menipu..ape sebab nak menipu tibe2 plak kan..neway simpati la dengan cite awak. =)

    ReplyDelete
  2. saya x kata sya buta dlm cnta.. kdg kala org x suka dengan hubungan seseorg.. sy dah pernah lalui.. kekwn yg brusaha buat maslah dlm hubungan sy yg lgsg x menyusahkan org len.... thanks 4 d smpati.. tp sy hanya menggunakan ruang ini sebagai curahan bukn utk menagih smpati...)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kesedihan