bermulanyer sebuah perjalanan baru....

alhamdulillah... aku bersyukur Allah masih meminjamkan nyawa untukku... aku bersyukur kerna Dia masih memberikanku kekuatan untuk terus berdiri di tengah badai.. alhamdulillah aku masih mampu tersenyum dan merasai kebahagiaan setelah dilanda tsunami kekecewaan... alhamdulillah aku mampu untuk melupakan apa yang telah terjadi antara kami tanpa perlu mengambil waktu yang lebih lama.... kini aku mampu untuk mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun hatiku pernah dirobek....

apehal lak nak jiwang3 pepetang nie.. huhu.. ><
hari nie aku da bergelar pelajar sem 6... -gler nyer bangga-
ble tengok jadual kelas sem nie... aku tak tau nak senyum ke nak nangis.. haha...
kalu satu hari korang kena blaja math smpai 4 jam pe korang rasa????
hope aku mampu la survive dlm kelas... -jangan hanyut dlm mimpi da-
so.. 
aku wish kat suma rakan seangkatan ngan aku...
gud luck utk semester baru....
chaiyok!!!

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....