11 september

11 september...

my parents' anniversary... the happiest day in their live... the day that u can be with ur lover as promise.. i really hope i can celebrate mine in future.. but i also need to accept if there is no anniversary in my life 4 ever... but, i really epy 4 my mum n dad... adik sayang ma ngan abah sangat2.. i really hope u will always be with me 4ever.. i can't stand if u r gone.. 

"ya Allah, kau berikanlah kesihatan yang baik untuk kedua orang tuaku... kau lindungilah mereka daripada sebarang kecelakaan dan kesedihan... kau jadikan lah aku sebagai seorang anak yang dapat menyenangkan hati orang tuaku... aku mohon padamu ya Allah, izinkan lah mereka trus bersama di sisiku.."

11 september..

aku kehilangan seseorang dalam hidupku.. tepat jam 12 malam.. sungguh aku masih engat detik itu.. tapi aku tetap b'syukur kerana masih diberi kesempatan utk berada di sisinya di saat kau ambil dia dari sisi kami...  
ya Allah.. sungguh aku rindu... dialah satu-satunya datuk yang pernah aku miliki di dunia ini.. kalau dia masih disisiku, mesti dia bangga dngan aku kan.. aku menyambung tugasnya sebagai seorang pendidik.. kalau dia masih di sini, mesti dia akan lindungi aku daripada mereka yang memandang rendah kepadaku hanya kerana aku memilih untuk menjadi seorang pendidik... 

"ya Allah, kau tempatkan lah dia bersama orang2 yang beriman..."

11 september.. 
tarikh yang benar2 tidak dapat aku lupakan...


Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....