-SELAMAT HARI GURU-

16 mei 2012
hari yang paling bermakna buat seorang individu yang bergelar guru...
hari dia diraikan oleh muridnya....
terutama kalu skolah rendah...
berbakul-bakul hadiah yang cikgu dapat... hehe..
tapi bukan hadiah yang seorang guru harapkan..
cukup sekadar ingatan...

aku pun tumpang sekaki gak..
walaupun aku bukan cikgu..
tapi aku on d way jadi cikgu...
hehe...

penah skali ada sorang budak nie call aku...
aku engat kes ape la..
upanya nak wish sempena hari guru..
aku epy sngat tyme 2 sbb dia engat aku..
walaupun aku ada kat skolah dia hanya utk seminggu...

just now.. de sorang dak nie mesej..
wish teacher's day...
nak nanges pun ada....
aku ngaja dia sebulan je pun...
huhu...

alhamdulillah...
walaupun masih dlm proses utk bergelar seorang guru..
aku punyai murid yg mengingatiku...
aku epy sngat...

aku pun nak wish...
SELAMAT HARI GURU 
kepada semua cikgu2 aku....
thanks utk semua ilmu yg cikgu2 curahkan kepada saya...
utk cikgu yg paling bermakna dlm hdp sy...
my mum...
mungkin ma bukan cikgu dlm dunia pendidikan..
tapi ma cikgu adik dalam menghadapi rintangan dan dugaan kehidupan..
u r my great teacher above all....
ADIK SAYANG MA......








Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....