tadi aku g jalan2 kat tasik darulaman... aku ikut adik2 aku... buat release tnsion memandangkan aku ada 3 paper ag tuk final t.. bukan nak buang masa tp nak amek angin.. 
ceh2... bab bagi alasan kan...^ ^

pe yg aku dpt tngok kat area tasik... orang maen bot... budak2 dok b'lari... emm.. epy jer... best gak jd budak nie.. org jog... org dok amek gambar.... emm.. pe ag ek... ow... orang jln2 ngan pakwe.. ngan makwe...

tetiba ase cam sdh lak... upanya baru aku sedar.. tmpt 2 la yg jadi saksi aku syg kat dia... watching the sunset 2gether with him... emm.. almost crying.. tp x kn nak nanges dpn org kn... kalu dulu ya.. mungkin aku hnya biarkan air mata 2 mengalir.. tapi bukan hari ini dan insyaAllah bukan esok hanya untuk seorang lelaki yang tak tahu menghargai sekeping hati wanita...

aku akui aku sunyi sngat.. aku jugak ngaku kadang2 aku cemburu bila tengk orang ada kapel.. untungnyer dia.. ade org syg.. ade org amek tau.. tak cam aku... telefon 2 kalu hilang pun aku x pasan agknya.. emm....


bodohkan pompuan cam aku.. bukan ke aku da janji yang aku nak mulakan langkah baru.. so nape aku nak kena engat lagi kan kenangan antara kami kan... emm... hati manusia penuh dengan misteri..
kadang2 kita sendiri x mampu memahami hati kita.. apatah lagi orang lain...

mungkin Allah menetapkan aku akan sendiri untuk waktu ni... supaya aku hargai orang yang sentiasa ada disisi aku... supaya aku dapat berubah menjadi mukmin yang lebih baik... jalan cerita kita hanya diketahui oleh Allah... kita tak kan mampu untuk agak apa yang akan jadi lepas nie... subahanallah... besar sungguh kuasamu ya Allah.. mampu menyediakan setiap insan dengan kisah yang berbeza... aku bersyukur lahir sebagai seorang hambamu....

-just come out from my mind-


Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....