14 july 2012

da lama aku tak mencoret di sini... mungkin kerna jiwaku kosong... mungkin juga kerna tiada yang menarik untuk dikongsi.... hari nie t'detik lak nak menconteng kat cini...

hari ulang tahun... sape yang tak suka kan... btol x.. hari tu la kita akan dirai.... kita akan diingati... tp ada x org yg  mo engat tarikh lahir sendiri... kalau aku diberi pilihan... aku tak nak engat.. plik kan... de gak manusia yg membenci tarikh dia melihat dunia... 

banyak peristiwa yang menyedihkan aku berlaku pada tarikh yang sama namun pada tahun yang berbeza... aku cuba untuk melupakan segala kepahitan demi merasai kemanisan walaupun hanya untuk sementara. 

14 julai 1990... tarikh aku dilahirkan... dan kini telah genap 22 tahun aku bernafas di muka bumi ini.. sesungguhnya aku bersyukur kerna masih diberi ruang dan peluang untuk terus berada di sini... walalupun banyak rintangan yang perlu dilalui, Dia tetap membenarkan aku untuk terus melihat dunia... aku cuba untuk mengekalkan senyumanku pada tarikh itu... tidak salah bukan...

ni merupakan tahun keempat aku menyambutnya tanpa kehadiran keluarga.. nama pun blaja jauh ngan family kan... emm.. tak aku nafikan memang aku sedih.. dulu ma sering sediakan kejutan untukku... membuat aku rasa begitu istimewa tiap kali tarikh itu tiba.. tapi skunk aku hanya berada di samping teman2.. memang mereka membahagiakan aku.. tapi kasih sahabat tak akan dapat lawan kasih seorang ibu.. btol x... 

thanks a lot tuk adik2 aku yg bersusah payah meraikan hari ulang tahunku... kak hargai sngat2.. kak epy kak masih ada orang yang sudi luangkan masa dgn akak.. thanks ecah n zana.. my lovely sis... 

tapi jauh di sudut hati aku, aku tetap mengharapkan kehadiran ibuku.. kan best kalu kedah ngan kelantan ni dekat je... emm... btol la anak manja..  entry ni cm x epy kan.. mayb sbb aku tengah bad mood kot... emm.. ble la mood aku ni nak baek ek.. asyik bad je... lama2 org pun naaek menyampah..

~ thanks ecah n zana ~
.

Comments

Popular posts from this blog

kesedihan