1st day prakikum....

hari ni merupakan hari pertama aku menjalani praktikum utk fasa kedua... aku n partner aku, dayah memulakan perjalanan kami sebagai guru praktikum fasa 2 di sekolah kebangsaan jitra, kedah... aku pun x tau nak klasifikasikn prasaan aku sbg apa.. epy? sedih? emm...

mesti korang plik kan... nape aku x leh nak describe aku nye prasaan.... hari ni bermula dgn kurang menyenangkan namun alhamdulillah, di penghujung waktu persekolahan ia menjadi semakin baik... nape bermula dgn kurang menyenangkan... aku pun x tau nak cakap salah sape... kami atau dia.. tapi sebagai manusia, aku akui kesilapan itu turut berpunca dari kami... manusia tiada yang sempurna.. 

x pe la .. mungkin itu boleh dijadikan pengajaran utk aku agar lebih berhati-hati utk masa akan datang.. insyaAllah.. 

aku bakal ngajar budak darjah 4.. klas 1st lak tu... mati ler... aku really hope aku boleh buat... doakan aku tau... huhu...

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....