can i trust him???

semalam aku memang sewel la....
ase cam x caye pun ade..
hua hua hua..

semalam aku ciriusly x tau nak wt pe....
last2 aku meredah malam p cari novel..
hahaha... ranap lagi duit aku.....
minatnyer sal kan.. nak wt cam ne,,
x sempat nak round mana pun...

sbbnyer...

mall kat cini tutup awal...
kul 9.30 pun asa cam da x hdup mall kat cini...
huhu.. nak wt cam ne kan..
lain tempat, lain cara...
so trime jer la..

pas 2 aku x tau nak g mana....
nak cari makan..
tapi x syok gak mkn sorang2...
last2 aku bli kfc jer...
2 pun mkn dalam keta..
haha..
memang keta bau kfc ar...

pas 2 aku da hilang arah ag...
ttba de la mamat nie ajak kuar...
aku lak boring kan..
so ikut je la...

tapi dalam diam aku takut gak...
takut kena maen ag..
agpun ramai member aku ckp jangan layan...
sbb diaorg ni spesis ske pekena org...

emmm.....
da x de org yg iklas ke dlm dunia nie???
yg btol2 nak b'kwan tanpa sebab...

anyway, dia cheer up kan gak la mlm aku....
just borak2 but i'm happy....
kalu btol pun dia nak pekenakan aku..
aku trima je la..
sebab 2 urusan dia dngan Allah...
aku hanya mampu untuk maafkan dan perlu teruskan hidupku..
aku pun da x mengharapkan mana2 lelaki utk hadir dlm hdupku....

anyway thanks awak...
sudi teman saya tyme saya bored...

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....