any suggestion????

esok merupakan minggu last aku jalani praktikum di sk bukit hijau..
lepas 3 minggu bergelar guru -walau hanya sekadar guru praktikum-
aku dapat rasakan pelbagai pengalaman.....
ada yang nak buat aku tergelak... ada gak yang buat aku rasa rendah diri dengan kemampuan yang aku ada...
namun itu lah proses untuk belajar kan...
masa btul2 cepat berlalu... 
lepas ni da x dengar la org panggil aku cikgu, teacher or cikgu kakak... hehe....

tuk minggu last nie kalu bleh aku nak buat yang terbaik...
abm apa yang aku nak buat tuk buat pnp aku best... de cadangan x....
aku nak apa yang aku ajar dapat bantu diaorang... bukan sekadar seronok je.... emm.... 
abm pe yg best n seswai tul ajar perpuluhan n pecahan..... 
abm aku nyer cam meraban jer....
kalu de yang terbaca n nak bagi cadangan.. amatlah dialu-alukan.....
:)

Comments

Popular posts from this blog

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....