dunia...

aku pelik la ngan pragai orang skunk nie...
kalau kita x kacau dia.. dia kacau kita..
agaknya tak leh duduk diam kot kalau tak buat orang sakit hati..
cam dapat ganjaran besar lak bila dapat buat orang marah...

tapi aku tahu..
itu salah satu kelemahan yang ada pada insan yang bergelar manusia...

so just smile when u have to face with this kind of people.... 

cakap banyak pun tak guna....
biar je la kat dia..
nanti dia rasa la sendiri...
simple je kan hidup di dunia ni...
hehe...

ps: jangan de yang trase lak ngan entry nie.. ni blog saya... kalau tak suka, tak yah bukak dah.. saya buat pun sebab bored je.... tak de niat apa-apa pun... agpun blog ni bukan blog orang femes.... tak yah lah nak sakitkan hati sngat... assalamualaikum...
-berenang merentasi rintangan yang hadir....

-

Comments

Popular posts from this blog

kesedihan