salam jumaat semua....

20 april 2012...
hari jumaat...
penghulu segala hari...
sungguh aku bersyukur kerana masih diberi 
ruang dan peluang untuk terus bernafas di muka bumi ini...
sungguh aku bersyukur 
kerana aku masih ada waktu untuk memperbaiki diri aku...
terima kasih ya Allah...
untuk nikmat yang kau telah berikan...
aku benar-benar bersyukur...

kesedihan tidak akan memberikan apa2 makna 
jika tidak disusuli dengan keinsafan...
itulah yang aku cuba lakukan kini..
menghargai setiap kesedihan...
menghargai setiap titisan air mata yang telah mengalir...
agar aku tidak terus mengulangi kekhilafan yang sama...
aku bersyukur kerana aku punya peluang 
untuk merasai segala dugaan itu..
kerana aku tahu..
Allah tidak akan menguji umatnya melebihi kemampuan diri...
alhamdulillah....

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....