30 april 2012

tapi aku involve ngan seminar..
tapi jangan tanye aku sal seminar 2...
kenapa....
sebab aku tak tau apa2 pun.. huhu..

tetiba je aku ase gatal tngan nk menulis...
so ini la hasilnya..
khas buat member aku yang tngah rindu kat pakwe dia yg jauh di negara org...
hope ur love will blooms 4ever...

aku di sini...
kau di sana...
aku melihat bintang...
kau merenung bulan...
dengan satu harapan..
aku melihatmu..
dan kau melihatku...

walau benua ada diantara kita...
kau tetap setia...
aku tetap menanti...
kerna...
aku yakin...
kau mampu...
terus bersama aku...
pertahankan jalinan kasih...
tautan sayang...
walau ada ribut melanda...
menguji...
rasa cinta antara kita....

p/s: de edit ckit dr yg td... ase cm x sdp lak bunyi yg td.. hehe.. 
hope u epy with this 1....

...us...

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....