love world

satu dunia yang begitu jauh dari hidupku...
sesuatu yang paling sukar aku gapai di dunia ni kot..
tapi x pe...
sebab dunia cinta aku kepada Allah yang satu lebih utama...
dunia itu yang perlu aku diami dulu...

dunia cinta sesama insan...
mungkin tidak perlu untuk masa ini...
sebab aku tak tahu macam mana aku nak letakkan kepercayaan aku untuk insan bergelar lelaki....
sekarang pun aku rasa macam kena maen je...

jap ada... jap x de..
kalah chipsmore....

tapi x pe..
sebab aku tau..
dia insan yang baik....
dia harus bersama insan yang lebih sempurna dari aku...
first meeting kitaorang pun da dapat aku agak...
perkenalan tu hanya akan berlangsung dalam waktu yang singkat...

x pe...
sebab aku tahu..
Allah da sediakan sesuatu untuk setiap umatnya...
hanya masa yang menentukan...

terima kasih ya Allah..
kerana sudi memberikan ku ruang...
untuk mengenali dunia cinta dengan lebih dekat..
kekecewaan yang kau utuskan untuk aku....
telah banyak mengajar aku untuk  menjadi lebih dewasa...
aku bersyukur dengan dugaan yang kau utuskan...
semoga aku tidak terus khilaf dari jalanmu...
amin.....

Comments

Popular posts from this blog

kesedihan