2nd day practicum...

hari ni perjalanan aku lebih baik dari kemarin.. x la cdh sngat... kemarin aku kena uruskan kertas soalan budak2 nie.. kena susun, kena stapler, letak ikut klas... tp bukan buat sowang ler.. kalu sowang konform biol nengok kertas2 soalan tu... baru taw prasaan cikgu2 aku dulu... huhu... 

hari ini.. aku jd pengawas exam lak.... haha.. 1st tyme tu... mau ancur dak2 tu... tp best gak la... baru la dpt tngok reaction dak2 tu.. dulu aku yg dok menjawab exam.. skunk aku b'peluang tengok jer owang jawab... haha.... 

yg paling cweet.. dak klas yg aku bakal prosakkan tu bg aku coklat... terkezut i... hehe... insyaAllah, hari2 praktikum aku akan bertambah baik... pray 4 me okey.....

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....