hidupku...

da lama aku x tulis kat sini.. mayb sbb jiwa aku tngah kucar kacir... da mcm kena landa puting bliung da... hahaha.. sah aku da sewel.. dulu aku gelak ble org pmpuan jd bodo sbb lelaki.. tp skunk aku tau cm ne yg diaorg dok ase.. mmg cinta mampu menghancurkan jiwa pencinta yang tulus... emm.. insyaAllah aku akan bangkit walaupun aku akan ambik masa yg lama utk mencari diri aku sebelum aku bertemu cinta dahulu...

aku yakin Allah itu maha adil.. Dia mengetahui segalanya.. Dia pinjamkan aku perasaan indah walaupun seketika.. Dia menggantikan perasaan itu dengan kekecewaa yang teramat dalam... namun aku yakin, ble tiba saat yang tepat... saat aku mampu terus berdiri melepasi segala badai ini, Dia akan memberikan sesuatu yang telah ditulis untukku...insyaAllah aku akan cuba utk terus tabah walaupun payah...

aku bersyukur.. walaupun jiwaku ranap, aku masih mampu menyembunyikannya dari mata insan lain... aku masih mampu untuk terus berdiri dan menyelesaikan tugasan yang perlu aku lansaikan... alhamdulillah... akku bersyukur kerna punyai teman yang ada untukku disaat aku lemah.. disaat aku hanyut dalam ombak perasaanku sendiri... 

TENGKU NUR 'AINA BINTI TENGKU ALWI 
BUKAN GADIS YANG MUDAH MENGALAH HANYA KERANA CINTA PALSU DUNIA!!! 

AKU AKAN TERUS BERDIRI...
KAU TAK KAN MAMPU MEMBUNUH JIWAKU...
KAU YANG AKAN MENYESALI TINDAKANMU TERHADAPKU...
SEMOGA KAU MAMPU UNTUK TERUS BAHAGIA KERNA HUKUM KARMA TETAP AKAN HADIR SUATU HARI NANTI...

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....