rindu kamu sangat2....

ya Allah..
kenapa aku perlu merindui insan yang melukakan hatiku...
kenapa aku menyayangi insan yang memusnahkan jiwaku...
kenapa aku perlu mencintainya walaupun aku disakiti....


benar...
aku memang insan yang benar-benar lemah...
lemah dalam godaan cinta dari seorang insan yang berjaya mengetuk pintu hatiku secara tulus...
dia tak perlu mencuba kerna aku membukakan pintu itu...
namun akhirnya aku lemas sendiri...


tapi kenapa aku masih tak mampu untuk melupakannya...
sedangkan jiwaku hancur.. hatiku hanya tinggal debu...
subahanallah.. aku benar-benar izinkan diri aku dilukai...


aku ingin sekali bangkit sperti dulu... 
sewaktu dia masih tiada dalam diari cintaku...
aku perlu hilangkan semua kenangan antara dia dan aku...
aku benar-benar perlu meletakkannya jauh dari hatiku...
aku perlu pulangkan kasihku padanya..
hanya itu yang akan memulangkan cahaya dalam jiwaku...


kalau kamu baca tinta hatiku..
aku benar-benar inginkan pertolongan darimu...
kau telah lukai hatiku..
kau telah hancurkan jiwaku...
aku mohon...
jangan kau bunuh orang yang sudah tidak bernyawa...
izinkan aku mencari azimatku dahulu....


benar aku sayangkan kamu..
tapi aku akan merdekakan kamu..
kerna itu tanda aku benar ikhlas menyayangimu tanpa mengharap suatu balasan darimu...
ini kali terakhir aku ucapkan padamu...
i love you so much until i can't breath without you...
tapi aku akan biarkan ia berlalu bersama angin malam...
agar aku mampu mencari ketenangan jiwaku di jalan yang lebih diredhai...


assalamualaikum....

Comments

Popular posts from this blog

any suggestion????

sapo make lado, dio la hok sero pedah.....